Voor 16.30 besteld, dezelfde dag verzonden - Gratis verzending vanaf €49,95 - Betaal achteraf met Klarna!
icon-close

Ruilen en retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Je kunt de producten binnen 14 dagen na levering, met de originele labels aangehecht en in de originele verpakking retourneren mits het artikel ongedragen is. Dit geldt ook voor afgeprijsde producten. Je hebt de mogelijkheid het product thuis te passen. Echter, als het product gebruikt, beschadigd en/of gewassen is, kan Get Well Jeans het helaas niet terugnemen. 

Hoe werkt retourneren?

Je kunt het product zelf per post terugsturen naar de webshop. Zorg ervoor dat je de factuur of een briefje met je gegevens mee terugstuurt met je retour. Je kunt het product ook zelf terugbrengen in de winkel. Het adres van de winkel kun je vinden onder 'Winkel'. Het is helaas niet mogelijk om de retourbetaling in de winkel te ontvangen.

Kan ik mijn bestelde product ook ruilen?

De mogelijkheid bestaat een gekocht product te ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat of kleur. U kunt hiervoor het retourformulier invullen wat bij uw bestelling is geleverd.

Wat kost retourneren?

Bij het retourneren van een product ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten hiervan. Als een pakket niet voldoende gefrankeerd teruggestuurd is naar ons, kunnen wij het pakket helaas niet aannemen. Breng je het product/de producten zelf terug naar de winkel, dan zijn hier vanzelfsprekend geen kosten aan verbonden.




Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »